silent COLD

سکوت سرد

silent COLD

سکوت سرد

دلمان خوش است که مى نویسیم
      و دیگران مى خوانند
             و عده اى مى گویند ,
                    آه چه زیبا و بعضى اشک مى ریزند
                       و بعضى مى خندند
                    دلمان خوش است
           به لذت هاى کوتاه
    به دروغ هایى که از راست
 بودن قشنگ ترند
به اینکه کسى برایمان دل بسوزاند
     یا کسى عاشقمان شود
          با شاخه گلى دل مى بندیم
                و با جمله اى دل مى کنیم
                       دلمان خوش مى شود
                           به برآوردن خواهشى و چشیدن
                                 لذتى و وقتى چیزى مطابق
                                        میل ما نبود
                                     چقدر راحت لگد مى زنیم
                              و چه ساده مى شکنیم
                        همه چیز را

خـــــــــــــوب....چه طور بو د؟؟؟؟؟؟؟ببین بچه با زبون خوش بهت میگم نظر بذار وگرنه من می مونمو.........

دروادی نگاه چه زود میگذرد لحظه ها
و تنها چیزی که به یاد می ماند خاطره هاست
و تو نیز بگذرای خاطره خاموش من
که من نیز مانند عهدها به دست فراموشی سپرده شده ام
روزی که دستت در دستم بود،
قطره اشکی لرزان از گوشه قلبت به پایین افتاد
که می ترسید روزی دست من سرد شود
و با التماسی عاشقانه می گفت پیشم بمان
افسوس، صد افسوس که آن اشک وآن دست نمی دانست که قلب عاشق خود اوست که زود سردمیشود و باز همه چیز را به دست فراموشی می سپارد.
بدرود ای اشک عاشق تنها ،که عمر عشق من نیز مانند تو کوتاه بود

 


هیچکس نمی تواند به عقب برگردد و شروع جدیدی داشته باشد. هرکس می تواند از حالا شروع کند تا پایان جدیدی بسازد. خداوند قول روز بدون درد، خنده بدون غم، آفتاب بدون باران را نداد. اما توان برای آن روز، نوازش برای گریه، ونور برای راه را قول داد 

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://10234506780.blogfa.com/

سلام شهره جان خوبی؟

وبلاگت خیلی خیلی زیباست مطالبش عالی عکسهای انتخابیت خوبند.موفق باشی.
ماه رمضان را بهت تبریک عرض میکنم امیدوارم که عباداتت قبول حق تعالی قرار گیرد من رو فراموش نکنی سرسفره افطار.

mer30 azizam
to ham sare sofre eftaret mano faramosh nakon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد